maandag 4 februari 2013

Kleuren met Potloden Design Team



Zoals veel van jullie weten hebben  Lydia en Jenine het Derwentblog overgenomen en vanaf vandaag heet het blog: Kleuren met potloden


En yeahhhhh, ik ben een van de nieuwe DT leden.
Zoals de naam al zegt is het blog uitsluitend voor kleuren met potloden, welk merk maakt niks uit.
We hebben maandelijks een challenge en er zullen regelmatig creaties van de DT leden op het blog verschijnen.
Reden genoeg dus om  HIER eens een kijkje te komen nemen,
kun je meteen zien welke andere getalenteerde dames er bij het DT team behoren.

12 opmerkingen:

Sanne zei

Erg leuk nieuws voor je. Ik werk graag met potloden, dus ik kom gauw naar jullie eerste challenge kijken. Veel succes!

Liefs Sanne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Gefeliciteerd met je DTplekje.
Groetjes Miranda

marja zei

Gefeliciteerd Bernadet!

Lieve groetjes Marja.

Corrie zei

Gefeliciteerd Bernadet met je DT Plekje, ik wens je heel veel design plezier toe

groetjes corrie

heidy zei

Gefeliciteerd Bernadette,heel leuk nieuws!!
Groetjes Heidy

Hanny zei

Gefeliciteerd Bernadet, ik ben gaan kijken en ook meteen volger geworden. Ik wens jullie allemaal veel succes en wij........wij kunnen weer gaan genieten.
liefs Hanny♥

Marijke zei

Gefeliciteerd met je DT plekje Bernadet.
Groetjes, Marijke

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met het designerschap Bernadet, super voor je meis.
Liefs van Anita

Aletta zei

Wat leuk Bernadet !!!

Ik had al een kijkje genomen op het nieuwe blog, was via Angela op de hoogte. Ziet er prachtig uit.

Groetjes Aletta

Wilma zei

Wat gaaf Bernadet!
Heel veel plezier als DT'er, maar dat gaat vast helemaal goed komen :-)
groetjes, Wilma

Angela zei

Hé collega!! Zag net dat ik al die tijd je blog illegaal aan het volgen ben *lol*.... ben toch maar snel je volger geworden....
grt Angela

Je@net zei

Wat leuk, Bernadet, gefeliciteerd!!